Jak mogę dzwonić? Cennik Pomoc Kontakt Panel Klienta Załóż konto Doładuj konto

Pomoc

Wybierz temat pytania:


Wybierz pytanie, na które szukasz odpowiedzi:

Informacje ogólne

Konfiguracja oprogramowania

Konfiguracja urządzeń voip

Rozwiązywanie problemów

Składanie reklamacji związanych z rozliczeniami


Odpowiedzi

Informacje ogólne

Jak zacząć?

W części JAK DZWONIĆ przedstawione są przykładowe sposoby korzystania z usługi.

Aby zacząć korzystać z usługi, zarejestruj się.

Czy mogę wysyłać faksy?

Operator usługi VoIP nie gwarantuje poprawnego działania faxów, gdyż poprawność transmisji zależy od jakości internetu, na co operator nie ma wpływu.

Zachęcamy do zapoznania się z opisem innowacyjnej usługi faxu wirtualnego, pozwalającej na wysyłanie i odbieranie faxów bez konieczności posiadania jakiegokolwiek urządzenia. Więcej informacji na stronie www.tanifax.pl.

Jak mogę doładować konto?

Aby doładować konto, wypełnij formularz w dziale doładuj konto.

Jak długo muszę czekać na doładowanie konta?

Jeżeli zapłacisz poprzez system przelewy24, zlecenie doładowania konta przekażemy niezwłocznie firmie Dellmont i konto powinno zostać doładowane natychmiast. Może zdarzyć się, że firma Dellmont nie zrealizuje transakcji natychmiast z powodu dużej liczby operacji jednocześnie. Jeśli nie otrzymałbyś doładowania w ciągu 3 godzin, złóż reklamację.

Jeżeli wpłaty dokonasz przelewem tradycyjnym, konto zostanie doładowane w ciągu 24 godzin od zaksięgowania pieniędzy na naszym koncie. Przypominamy, że przelewy tradycyjne, także z banków internetowych, realizowane są przez banki średnio w ciągu 1-2 dni roboczych. Na przykład jeśli nadasz przelew w piątek, wpłata może zostać zaksięgowana na naszym rachunku w poniedziałek lub wtorek. Sprzedawca nie ma żadnego wpływu na pracę banków oraz Poczty Polskiej. Niestety nie ma możliwości doładowania konta na podstawie potwierdzenia przelewu, dopóki wpłata nie zostanie zaksięgowana na koncie. Natychmiastowe zaksięgowanie wpłaty umożliwia jedynie system Przelewy24. Jeśli nie otrzymałbyś doładowania w ciągu 3 dni roboczych, złóż reklamację.

Natychmiastowe płatności z mBankiem

Jeżeli Twój bank nie jest obsługiwany poprzez system przelewy24 lub też bardzo często trwają w nim przerwy techniczne, załóż konto w mBanku.

Czy otrzymam fakturę VAT?

Oczywiście, jeśli podczas składania zamówienia wprowadzisz swoje dane, faktura VAT zostanie wystawiona. Otrzymasz emailem dane logowania do specjalnego panelu fakturowego, w którym będą znajdować się wszystkie twoje faktury. Dokumenty będziesz mógł wydrukować samodzielnie lub będziesz mógł odebrać osobiście w siedzibie firmy (po wcześniejszym umówieniu).

Jeśli podczas składania zamówienia zaznaczysz opcję "chcę otrzymać fakturę pocztą" (opcja płatna 5zł), dokument wyślemy pocztą. Dokument wysłany przez nas pocztą oraz dokument wydrukowany samodzielnie wyglądają identycznie, więc proponujemy drukować faktury samodzielnie.

Jeśli nie otrzymałeś danych logowania do konta fakturowego, poproś o przesłanie.

Ile kosztuje korzystanie z usługi?

W usłudze FreeCall w cenę każdego doładowania jest wliczona określona ilość darmowych dni połączeń do sieci stacjonarnych wielu krajów oraz dodatkowy pakiet kwotowy na płatne połączenia (do komórek oraz krajów spoza listy darmowych). Szczegóły znajdziesz w cenniku.

Przypominamy, że cennik zamieszczony na tej stronie nie stanowi naszej oferty. Operator zastrzega sobie prawo do zmiany cennika w dowolnym momencie, bez wcześniejszego powiadomienia. Staramy się aktualizować treść strony na bieżąco, lecz czasem przedstawione przez nas stawki za połączenia, ilość darmowych dni przydzielanych wraz z doładowaniem oraz inne zasady mogą różnić się od rzeczywistych. Aktualny cennik usług jest dostępny na stronie FreeCall.com.pl

Czy jest limit darmowych rozmów?

Dla zabezpieczenia przed nieuczciwym wykorzystywaniem usługi, operator wprowadził zasadę "uczciwego limitu użytkowania". Limit obowiązuje dla dowolnych 7 dni (300 minut). W przypadku przekroczenia limitu obowiązuje stawka 1 eurocenta netto za minutę połączenia. Koszt rozmów jest wtedy pobierany z kwoty przeznaczonej na płatne połączenia.

UWAGA!!! Limit dotyczy zarówno pojedynczego loginu oraz każdego unikalnego adresu IP. Oznacza to, że limit zostanie wykorzystany zarówno wtedy, gdy jedno konto będzie wykorzystywane przez wielu użytkowników oraz gdy wiele loginów będzie zalogowanych pod jednym adresem IP. Oznacza to, że jeśli dzielisz internet z wieloma osobami lub korzystasz z usług dostawcy, który na 1 publicznym adresie IP świadczy usługi wielu użytkownikom, limit bardzo szybko wyczerpie się i następne rozmowy będą płatne.

Jeżeli dzielisz z innymi adres IP, sprawdź cennik usługi VoIPmax, świadczonej przez tego samego operatora Dellmont. Cennik VoIPmax nie przewiduje darmowych dni, lecz jest to skutecznie rekompensowane przez tańsze doładowania oraz naliczanie sekundowe. To powoduje, że usługa VoIPmax jest często bardziej atrakcyjna cenowo.

Aby skorzystać z usługi VoIPmax, należy założyć nowe konto użytkownika (nowa rejestracja) na stronie www.voipmax.pl

Jeżeli szczególnie zależy Tobie na zachowaniu najwyższej jakości i niezawodności usługi, wybierz niezawodną (nieco droższą) usługę świadczoną przez polskiego operatora, przy wykorzystaniu platformy zlokalizowanej w Polsce. Zapoznaj się z cennikami usług otoTelefon oraz Telepremium.

Czy jakość połączeń jest taka sama, jak w tradycyjnej sieci?

Warunkiem jest to, aby mieć szybki i stabilny internet (gwarantowane 128kb/s w obie strony na jedną rozmowę). W czasie rozmowy nie powinieneś także zbytnio obciążać swojego łącza.

Jeżeli uważasz, że Twój internet jest wystarczająco szybki i stabilny, lecz jakość rozmów nie zadowala Cię, przyczyną może być zbyt długo trwająca droga, jaką muszą pokonać pakiety z sieci twojego dostawcy internetu do serwera usługi, znajdującego się poza Polską.

Jeżeli szczególnie zależy Tobie na zachowaniu najwyższej jakości głosu, polecamy niezawodną (nieco droższą) usługę świadczoną przy wykorzystaniu platformy zlokalizowanej w Polsce. Zapoznaj się z cennikami usług otoTelefon oraz Telepremium.

Jeżeli uważasz, że przyczyna złej jakości połączeń znajduje się po stronie operatora, prześlij reklamację bezpośrednio do operatora po zalogowaniu na stronie http://www.freecall.com/en/customerserviceslogin.php

Niestety nie ma możliwości przesłania reklamacji w języku polskim. Świadczymy usługę doładowania konta użytkownika, ale nie jesteśmy operatorem usługi. Nie mamy żadnego wpływu na jakość świadczonych usług. Podobnie sprzedawcy doładowań telefonii komórkowej (np. pracownicy kiosków) nie mają wpływu na działanie sieci telefonii komórkowej. Jeśli możliwość składania ewentualnych reklamacji w języku polskim jest dla Ciebie ważna, załóż konto w usłudze otoTelefon lub Telepremium. Jeśli chcesz korzystać z usługi FreeCall ze względu na niższe ceny rozmów, zaakceptuj to, że ewentualne reklamacje należy składać w języku angielskim.

Jakie kodeki są dostępne w usłudze FreeCall?

W usłudze FreeCall dostępne są nastepujące kodeki:
G.711 (potrzebuje min. 64 kbps)
G.726 (potrzebuje min. 32 kbps)
G.729 (potrzebuje min. 8 kbps)
G.723 (potrzebuje min. 6.3 kbps)
GSMFR (potrzebuje min. 13.2 kbps)

Jak zamówić numer stacjonarny?

W usłudze FreeCall otrzymujesz bardzo niskie ceny połączeń, lecz nie ma możliwości zakupienia numeru stacjonarnego.

Jeżeli zależy Tobie na aktywacji numeru stacjonarnego, wybierz usługę VoIP Telepremium (brak abonamentu) lub VoIP otoTelefon (niewielki abonament, ale tańsze rozmowy). W obu usługach możesz przenieść numer od dotychczasowego dostawcy usług.

Czy inni mogą do mnie dzwonić?

W usłudze FreeCall istnieje możliwość odbierania połączeń realizowanych wewnątrz sieci, wyłączenie po zainstalowaniu komunikatora VoIPconnect.

Niestety nie ma możliwości odbierania połączeń na numer stacjonarny spoza sieci Dellmont.

Jeżeli zależy Tobie na aktywacji numeru stacjonarnego, wybierz usługę VoIP Telepremium (brak abonamentu) lub VoIP otoTelefon (niewielki abonament, ale tańsze rozmowy). W obu usługach możesz przenieść numer od dotychczasowego dostawcy usług.

Jak mam wybierać numery?

Numery należy wybierać według poniższego schematu:

Aby dzwonić do sieci tradycyjnych, należy doładować konto.

Gdzie mogę dzwonić?

Możesz dzwonić do sieci stacjonarnych i komórkowych wszystkich krajów, które zostały wyszczególnione w cenniku.

Czy mogę jakoś kontrolować swoje wydatki?

Przez 24h masz biling online w swoim panelu. Już kilka sekund po rozmowie wiesz, ile kosztowała.

Aby zalogować się do panelu, kliknij tutaj.

Aby zobaczyć listę połączeń, po zalogowaniu wybierz "Call details".

Konfiguracja oprogramowania

Jak skonfigurować komunikator X-lite 3.0 (wersja angielska)?

Postępuj zgodnie z instrukcją konfiguracji programu xlite 3.0.

Konfiguracja urządzeń voip

Jak skonfigurować bramkę VoIP Linksys PAP2T?

1. Wpisz w przeglądarce internetowej adres IP bramki.
2. Kliknij w prawym górnym rogu "admin login"
3. Wybierz linię, którą chcesz skonfigurować (line 1 lub line 2),
4. Ustaw następujące parametry:
Proxy: sip.voipmax.pl
Register Expires: 60 sekund
Display Name/Name: (pozostaw puste)
User ID: login konta SIP
Password: hasło konta SIP
Use Auth ID: NO
Auth ID: -
Preferred Codec: G711

Informację, jak odczytać adres ip bramki, lub jak ustawić adres statyczny, znajdziesz na stronie www.pap2t.com.

Jak skonfigurować router Linksys RT31P2 lub WRT54GP2?

1. Wpisz w przeglądarce www domyślny adres IP: 192.168.15.1,
2. Wpisz nazwę i hasło - admin, admin,
3. Kliknij w menu "Voice"
4. Wybierz linię, którą chcesz skonfigurować (line 1 lub line 2),
5. Ustaw następujące parametry:
NAT Keep Alive Enable: Yes
Register Expires: 3600
Proxy: sip.voipmax.pl
Display Name: (pozostaw puste)
User ID: login konta sip
Password: hasło konta SIP
Use Auth ID: NO
Auth ID: (pozostaw puste)
Preferred Codec: G711

Jak skonfigurować router Linksys RTP300, WRTP54G lub WRP400?

1. Wpisz w przeglądarce domyślny adres IP: http://192.168.15.1,
2. Wpisz nazwę i hasło - admin, admin,
3. Kliknij w menu Voice -> Admin Login -> Advanced View,
4. Wybierz linię, którą chcesz skonfigurować (line 1 lub line 2),
5. Ustaw następujące parametry:
NAT Keep Alive Enable: Yes
Register Expires: 3600
Proxy: sip.voipmax.pl
Display Name: (pozostaw puste)
User ID: login konta sip
Password: hasło konta SIP
Use Auth ID: NO
Auth ID: (pozostaw puste)
Preferred Codec: G711

Jak skonfigurować router Linksys SPA2102 lub SPA3102?

1. Wpisz w przeglądarce domyślny adres IP: http://192.168.0.1,
2. Wpisz nazwę i hasło - admin, admin, 3. Kliknij w menu Voice -> Admin Login -> Advanced View, 4. Wybierz linię, którą chcesz skonfigurować (line 1 lub line 2), 5. Ustaw następujące parametry: NAT Keep Alive Enable: Yes Register Expires: 3600
Proxy: sip.voipmax.pl
Display Name: (pozostaw puste)
User ID: login konta sip
Password: hasło konta SIP
Use Auth ID: NO
Auth ID: (pozostaw puste)
Preferred Codec: G711

Jak skonfigurować urządzenie FritzBox Fon?

1. Zaloguj się do panelu konfiguracyjnego
(domyślny adres ip to 192.168.178.1 lub 192.168.178.254),
2. Kliknij w zakładkę Telephony -> Internet Telephony -> New Internet Number
3. Ustaw następujące parametry:
Use Internet Number: (zaznacz)
Internet number: (wpisz dowolny numer)
Username: login konta sip
Password: login konta sip
Password confirmation: hasło konta sip
Registrar: sip.voipmax.pl
Preferred Codec: G711

Po dokonaniu tych ustawień otwórz zakładkę Extensions i wybierz z listy numer internetowy VoIP Betamax przypisując go do portu, do którego podłączysz telefon. Dzięki temu telefon ten domyślnie będzie wykonywał połączenia przez usługę VoIP Betamax.

Jak skonfigurować aplikację FRING na telefonie komórkowym?

Jeśli posiadasz telefon komórkowy z systemem Symbian OS lub Windows Mobile,
odwiedź stronę www.fring.com i pobierz a następnie zainstaluj aplikację.

1. Wybierz z listy usługę SIP -> Other
2. Ustaw następujące parametry:
User-ID: login konta sip
Password: hasło konta sip
Proxy address: sip.voipmax.pl

Mam inną bramkę voip, jak ją skonfigurować?

Jeśli posiadasz inną bramkę, która nie jest rekomendowana przez nas, zapoznaj się z instrukcją obsługi dołączoną do urządzenia.

Do konfiguracji użyj następujących parametrów:
- login konta sip - ustalony podczas rejestracji
- hasło konta sip - ustalone podczas rejestracji
- adres serwera sip - sip.voipmax.pl

Rozwiązywanie problemów

Nie mogę wykonywać żadnych połączeń.

1. Z naszego doświadczenia wynika, że w 90% przypadków przyczyną jest niepoprawna konfiguracja komunikatora lub bramki. Jeżeli jesteś przekonany, że na pewno konfigurację przeprowadziłeś poprawnie, prosimy Cię, mimo wszystko przeprowadź ją ponownie według instrukcji dostępnych w dziale pomoc. Nawet najbardziej uważni użytkownicy popełniają niewielkie błędy (np. w loginie pozostawiając dodatkową spację).

Koniecznie upewnij się, czy podczas konfiguracji użyłeś poprawnego loginu i hasła. Aby to zweryfikować, spróbuj zalogować się do panelu klienta używając tych parametrów. Jeśli logowanie nie uda się, skorzystaj z funkcji przypominania hasła.

2. Sprawdź, czy Twój firewall nie blokuje wykorzystywanych portów.

Firewall to doskonałe zabezpieczenie chroniące twój komputer przed niepowołanym dostępem z zewnątrz. Niestety czasami to zabezpieczenie powołuje, że blokowane są połączenia głosowe. Aby rozwiązać problem, należy dodać potrzebne porty do listy wyjątków.

Dla poprawnego zalogowania wykorzystywane są porty 5060 i 5061 (UDP).

Do prowadzenia rozmów wykorzystywane są porty z zakresu 1024-20001 np. dla Linksysa 16384-16482, dla softphone Xten X-lite 8000-8005.

3. Sprawdź, czy posiadasz wystarczającą ilość środków na koncie. W tym celu zaloguj się do panelu klienta. Aby kupić doładowanie, kliknij tutaj.

4. Sprawdź, czy wybierasz numery zgodnie z instrukcją. Dellmont, operator usługi FreeCall nie jest polskim operatorem, dlatego numery należy wybierać w formacie międzynarodowym.

5. Jeśli stan twojego konta wynosi 0, ale twoim zdaniem niektóre połączenia powinny być darmowe (bo kraj jest na liście darmowych oraz okres darmowych dni jeszcze się nie skończył), zapoznaj się z informacjami w dziale pomoc.

6. Jeśli korzystasz z komunikatora, przeczytaj uważnie wszystkie wskazówki w wątku mój komunikator nie działa.

7. Jeśli korzystasz z bramki, przeczytaj uważnie wszystkie wskazówki w wątku bramka voip nie działa.

8. Jeśli powyższe wskazówki nie rozwiązały problemu, wybierz usługę VoIP otoTelefon lub VoIP Telepremium. Jesteśmy dostawcą tych usług, a więc mamy większe możliwości udzielenia pomocy. W przypadku usługi FreeCall jesteśmy tylko sprzedawcą doładowań, a więc mamy ograniczone możliwości udzielenia pomocy technicznej.

9. Jeśli uważasz, że konfiguracja na pewno jest prawidłowa i wina leży po stronie operatora, przeslij reklamację po zalogowaniu na stronie http://www.freecall.com/en/customerserviceslogin.php

Niestety nie ma możliwości przesłania reklamacji w języku polskim. Świadczymy usługę doładowania konta użytkownika, ale nie jesteśmy operatorem usługi. Nie mamy żadnego wpływu na jakość świadczonych usług. Podobnie sprzedawcy doładowań telefonii komórkowej (np. pracownicy kiosków) nie mają wpływu na działanie sieci telefonii komórkowej. Jeśli możliwość składania ewentualnych reklamacji w języku polskim jest dla Ciebie ważna, załóż konto w usłudze otoTelefon lub Telepremium. Jeśli chcesz korzystać z usługi FreeCall ze względu na niższe ceny rozmów, zaakceptuj to, że ewentualne reklamacje należy składać w języku angielskim.

Nie mogę połączyć się z niektórymi numerami.

1. Jeśli nie możesz połączyć się z numerami specjalnymi (np. 0800, 0801, 0700), to nie jest to powód do złożenia reklamacji. W usłudze FreeCall połączenia z numerami specjalnymi nie są możliwe. Jeśli zależy Tobie na tej możliwości, załóż konto w usłudze otoTelefon lub Telepremium.

2. Jesli nie możesz połączyć się z niektórymi numerami tradycyjnymi (stacjonarnymi lub komórkowymi):
a) Zanim złożysz reklamację, sprawdź, czy będziesz mógł połączyć się z tymi numerami dzwoniąc z sieci innych niż FreeCall.
b) Jeśli taki problem występuje tylko przy próbach połączeń z sieci FreeCall, prawdopodobnie wystąpiła usterka po stronie operatora odpowiedzialnego za tranzyt połączeń pomiędzy operatorami. Poinformuj o problemie operatora usługi FreeCall. W tym celu zaloguj się na stronie http://www.freecall.com/en/customerserviceslogin.php i wypełnij odpowiedzi formularz.

Niestety nie ma możliwości przesłania reklamacji w języku polskim. Świadczymy usługę doładowania konta użytkownika, ale nie jesteśmy operatorem usługi. Nie mamy żadnego wpływu na jakość świadczonych usług. Podobnie sprzedawcy doładowań telefonii komórkowej (np. pracownicy kiosków) nie mają wpływu na działanie sieci telefonii komórkowej. Jeśli możliwość składania ewentualnych reklamacji w języku polskim jest dla Ciebie ważna, załóż konto w usłudze otoTelefon lub Telepremium. Jeśli chcesz korzystać z usługi FreeCall ze względu na niższe ceny rozmów, zaakceptuj to, że ewentualne reklamacje należy składać w języku angielskim.

Gdy dzwonię, mojemu rozmówcy wyświetla się numer nienależący do mnie.

Operator usługi FreeCall, aby zapewnić niskie ceny rozmów do sieci komórkowych, prawdopodobnie wykorzystuje bramki gsm, w których instaluje karty sim wydane przez operatorów telefonii komórkowej, bo koszty połączeń pomiędzy użytkownikami sieci komórkowych są niższe niż połączenia z sieci stacjonarnych do sieci komórkowych.

Zaletą takiego rozwiązania są niższe ceny rozmów, lecz minusem jest to, że czasem osoba odpowiadająca za instalację kart sim może zapomnieć o zastrzeżeniu numeru. Wtedy u Twojego rozmówcy wyświetli się numer karty sim, za pośrednictwem której się łaczysz.

Niestety, nie mamy żadnego wpływu na tę sytuację. Jeśli problem pojawia się nagminnie, złóż reklamację za pośrednictwem formularza na stronie http://www.freecall.com/en/customerserviceslogin.php. Jeśli chciałbyś mieć możliwość realizacji połączeń bez pośrednictwa bramek gsm, załóż konto w usłudze otoTelefon lub Telepremium.

Niestety nie ma możliwości przesłania reklamacji w języku polskim. Świadczymy usługę doładowania konta użytkownika, ale nie jesteśmy operatorem usługi. Nie mamy żadnego wpływu na jakość świadczonych usług. Podobnie sprzedawcy doładowań telefonii komórkowej (np. pracownicy kiosków) nie mają wpływu na działanie sieci telefonii komórkowej. Jeśli możliwość składania ewentualnych reklamacji w języku polskim jest dla Ciebie ważna, załóż konto w usłudze otoTelefon lub Telepremium. Jeśli chcesz korzystać z usługi FreeCall ze względu na niższe ceny rozmów, zaakceptuj to, że ewentualne reklamacje należy składać w języku angielskim.

Mam środki na koncie, lecz przy próbie połączenia słyszę komunikat o braku środków.

Operator usługi FreeCall, aby zapewnić niskie ceny rozmów do sieci komórkowych, prawdopodobnie wykorzystuje bramki gsm, w których instaluje karty sim wydane przez operatorów telefonii komórkowej, bo koszty połączeń pomiędzy użytkownikami sieci komórkowych są niższe niż połączenia z sieci stacjonarnych do sieci komórkowych.

Zaletą takiego rozwiązania są niższe ceny rozmów, lecz minusem jest to, że czasem konto prepaid karty sim, za pośrednictwem której połączenie miało być zrelizowane, będzie chwilowo niedoładowane. Wtedy uslyszysz komunikat o braku środków, lecz będzie dotyczył on karty sim, a nie twojego konta w usłudze FreeCall.

Niestety, nie mamy żadnego wpływu na tę sytuację. Jeśli problem pojawia się nagminnie, złóż reklamację za pośrednictwem formularza na stronie http://www.freecall.com/en/customerserviceslogin.php. Jeśli chciałbyś mieć możliwość realizacji połączeń bez pośrednictwa bramek gsm, załóż konto w usłudze otoTelefon lub Telepremium.

Niestety nie ma możliwości przesłania reklamacji w języku polskim. Świadczymy usługę doładowania konta użytkownika, ale nie jesteśmy operatorem usługi. Nie mamy żadnego wpływu na jakość świadczonych usług. Podobnie sprzedawcy doładowań telefonii komórkowej (np. pracownicy kiosków) nie mają wpływu na działanie sieci telefonii komórkowej. Jeśli możliwość składania ewentualnych reklamacji w języku polskim jest dla Ciebie ważna, załóż konto w usłudze otoTelefon lub Telepremium. Jeśli chcesz korzystać z usługi FreeCall ze względu na niższe ceny rozmów, zaakceptuj to, że ewentualne reklamacje należy składać w języku angielskim.

Mój komunikator nie działa, chociaż jest dobrze skonfigurowany.

1. Jedną z przyczyn może być niepoprawne ustawienie urządzeń dźwiękowych. Aby wykluczyć tę przyczynę, odinstaluj komunikator i zainstaluj ponownie, zwracając szczególną uwagę na ustawienia urządzeń dźwiękowych.

2. Przeczytaj uważnie wszystkie wskazówki w wątku nie mogę wykonywać żadnych połączeń.

3. Jeśli powyższe wskazówki nie rozwiązały problemu, wybierz usługę VoIP otoTelefon lub VoIP Telepremium. Jesteśmy dostawcą tych usług, a więc mamy większe możliwości udzielenia pomocy. W przypadku usługi FreeCall jesteśmy tylko sprzedawcą doładowań, a więc mamy ograniczone możliwości udzielenia pomocy technicznej.

4. Jeśli uważasz, że konfiguracja na pewno jest prawidłowa i wina leży po stronie operatora, przeslij reklamację po zalogowaniu na stronie http://www.freecall.com/en/customerserviceslogin.php

5. Jeżeli uważasz, że przyczyna złej jakości połączeń znajduje się po stronie operatora, prześlij reklamację bezpośrednio do operatora po zalogowaniu na stronie http://www.freecall.com/en/customerserviceslogin.php

Niestety nie ma możliwości przesłania reklamacji w języku polskim. Świadczymy usługę doładowania konta użytkownika, ale nie jesteśmy operatorem usługi. Nie mamy żadnego wpływu na jakość świadczonych usług. Podobnie sprzedawcy doładowań telefonii komórkowej (np. pracownicy kiosków) nie mają wpływu na działanie sieci telefonii komórkowej. Jeśli możliwość składania ewentualnych reklamacji w języku polskim jest dla Ciebie ważna, załóż konto w usłudze otoTelefon lub Telepremium. Jeśli chcesz korzystać z usługi FreeCall ze względu na niższe ceny rozmów, zaakceptuj to, że ewentualne reklamacje należy składać w języku angielskim.

Bramka voip nie działa, chociaż jest dobrze skonfigurowana.

1. Sprawdź, czy bramka ma prawidłowo ustawione parametry dostępu do internetu.

Jeżeli ustawiłeś statyczny adres ip bramki, sprawdź, czy jest on z tej samej klasy co adres routera oraz czy ustawiłeś DNSY. Domyślnie adres ip jest pobierany automatycznie i rekomendujemy nie zmieniać tego ustawienia w ogóle (tzn. poza ustawieniem loginu, hasła i nazwy serwera nic więcej nie trzeba ustawiać).

2. Sprawdź, czy Twój dostawca nie identyfikuje urządzeń poprzez MAC adres. W Linksysie RT31P2 i WRT54GP2 możesz go klonować (Setup -> MAC Adress Clone)

3. Przeczytaj uważnie wszystkie wskazówki w wątku nie mogę wykonywać żadnych połączeń.

Składanie reklamacji związanych z rozliczeniami

Dokonałem wpłaty, ale moje konto w ogóle nie zostało doładowane.

Jeśli dokonałeś wpłaty poprzez system przelewy24 ...

i od nadania przelewu minęły 3 godziny, a konto nie zostało doładowane, skontaktuj się z nami.

Abyśmy mogli rozpatrzeć reklamację, będziemy potrzebowali następujących informacji:

Jeśli wpłata realizowana była przelewem tradycyjnym ...

i od nadania przelewu minęły 3 godziny, a konto nie zostało doładowane, skontaktuj się z nami.

Abyśmy mogli rozpatrzeć reklamację, będziemy potrzebowali następujących informacji:

Pamiętaj, że przelewy tradycyjne, także z banków internetowych, realizowane są średnio w ciągu 1-2 dni roboczych. Na przykład jeśli nadasz przelew w piątek, wpłata może zostać zaksięgowana na naszym rachunku dopiero w poniedziałek lub wtorek, gdyż przelewy wychodzą w dni robocze w określonych godzinach sesji wychodzących i księgowane są w określonych godzinach sesji przychodzących.

Niestety nie ma możliwości doładowania konta na podstawie potwierdzenia przelewu, dopóki wpłata nie zostanie zaksięgowana na koncie. Natychmiastowe przekazanie wpłaty umożliwia system Przelewy24 i zachęcamy do korzystania z tej metody.

Natychmiastowe płatności z mBankiem

Jeżeli Twój bank nie jest obsługiwany poprzez system przelewy24 lub też bardzo często trwają w nim przerwy techniczne, załóż konto w mBanku.

Otrzymałem mniejszą ilość darmowych dni, niż powinienem dostać.

1. Może zdarzyć się, że licznik darmowych dni tuż po doładowaniu wyświetli niepoprawną wartość. Prosimy, odczekaj 30 minut i ponownie zaloguj się do panelu. Licznik powinien już wskazywać poprawną wartość.

2. Jeżeli od chwili doładowania minęło 30 minut i po ponownym zalogowaniu licznik nadal wskazuje, Twoim zdaniem, niepoprawną wartość, upewnij się, czy oczekiwana wartość darmowych dni jest zgodna z aktualnym cennikiem operatora. Cennik zamieszczony na tej stronie nie stanowi oferty operatora usługi FreeCall. Operator zastrzega sobie prawo do zmiany cennika w dowolnym momencie, bez wcześniejszego powiadomienia. Staramy się aktualizować treść strony na bieżąco, lecz czasem przedstawione przez nas stawki za połączenia, ilość darmowych dni przydzielanych wraz z doładowaniem oraz inne zasady mogą różnić się od rzeczywistych. Aktualny cennik usług jest dostępny na stronie usługi FreeCall.

3. Jeżeli upewniłeś się, że oczekiwana ilość darmowych dni jest zgodna z aktualnym cennikiem FreeCall, prześlij reklamację bezpośrednio do firmy Dellmont za pomocą specjalnego formularza, po zalogowaniu na stronie http://www.freecall.com/en/customerserviceslogin.php (skopiuj link i wklej do paska przeglądarki).

Niestety nie ma możliwości przesłania reklamacji w języku polskim. Świadczymy usługę doładowania konta użytkownika, ale nie jesteśmy operatorem usługi. Nie mamy żadnego wpływu na jakość świadczonych usług. Podobnie sprzedawcy doładowań telefonii komórkowej (np. pracownicy kiosków) nie mają wpływu na działanie sieci telefonii komórkowej. Jeśli możliwość składania ewentualnych reklamacji w języku polskim jest dla Ciebie ważna, załóż konto w usłudze otoTelefon lub Telepremium. Jeśli chcesz korzystać z usługi FreeCall ze względu na niższe ceny rozmów, zaakceptuj to, że ewentualne reklamacje należy składać w języku angielskim.

Otrzymałem mniejszą kwotę doładowania niż powinienem dostać.

1. Przypominamy, że wyświetlany w panelu stan środków na koncie nie zawiera 23% podatku VAT.
Na przykład:

Przyczyną takiego sposobu wyświetlania stanu konta jest to, że panel klienta jest wspólny dla wszystkich użytkowników, a w wielu krajach obowiązują różne stawki podatku VAT. Dla uproszczenia stan konta podawany jest w kwocie netto.

2. Jeśli różnica między wartością doładowania zakupionego i wartością doładowania otrzymanego nie jest związana z obliczeniem podatku VAT, skontaktuj się z nami.

Opłaty za połączenia zostały naliczone niepoprawnie.

1. Upewnij się, czy naliczona opłata za połączenie jest zgodna z aktualnym cennikiem usługi FreeCall. Operator zastrzega sobie prawo do zmiany cennika w dowolnym momencie, bez wcześniejszego powiadomienia. Cennik przedstawiony na naszej stronie staramy się aktualizować na bieżąco, lecz czasem podane stawki mogą nieznacznie różnić się od rzeczywistych.

2. Jeśli Twoim zdaniem reklamowane połączenie powinno być darmowe (bo kraj jest na liście darmowych oraz okres darmowych dni jeszcze się nie skończył), zapoznaj się z informacjami na temat limitu darmowych połączeń.

3. Jeżeli upewniłeś się, że opłaty za połączenia zostały naliczone niezgodnie z aktualnym cennikiem FreeCall, prześlij reklamację bezpośrednio do operatora za pośrednictwem specjalnego formularza, po zalogowaniu na stronie http://www.freecall.com/en/customerserviceslogin.php (skopiuj link i wklej do paska przeglądarki).

Niestety nie ma możliwości przesłania reklamacji w języku polskim. Świadczymy usługę doładowania konta użytkownika, ale nie jesteśmy operatorem usługi. Nie mamy żadnego wpływu na jakość świadczonych usług. Podobnie sprzedawcy doładowań telefonii komórkowej (np. pracownicy kiosków) nie mają wpływu na działanie sieci telefonii komórkowej. Jeśli możliwość składania ewentualnych reklamacji w języku polskim jest dla Ciebie ważna, załóż konto w usłudze otoTelefon lub Telepremium. Jeśli chcesz korzystać z usługi FreeCall ze względu na niższe ceny rozmów, zaakceptuj to, że ewentualne reklamacje należy składać w języku angielskim.

Połączenie powinno być bezpłatne, lecz opłata została naliczona.

1. Upewnij się, czy nie przekroczyłeś limitu 300 minut tygodniowo. Limit obowiązuje dla dowolnych kolejnych 7 dni. Po przekroczeniu limitu obowiązuje stawka 1 eurocenta netto za minutę połączenia. Koszt rozmów jest wtedy pobierany z kwoty przeznaczonej na płatne połączenia.

2. Upewnij się, czy nie dzielisz internetu z innymi użytkownikami usługi FreeCall (lub inną usługą Dellmont) lub nie korzystasz z usług dostawcy, który na 1 publicznym adresie IP świadczy usługi wielu użytkownikom. Limit dotyczy zarówno konta sip oraz adresu IP, więc gdy wielu użytkowników korzysta z tego samego adresu, limit bardzo szybko wyczerpuje się i następne rozmowy są płatne.

Jeżeli dzielisz z innymi adres IP, sprawdź cennik usługi VoIPmax, świadczonej przez tego samego operatora Dellmont. Cennik VoIPmax nie przewiduje darmowych dni, lecz jest to skutecznie rekompensowane przez tańsze doładowania oraz naliczanie sekundowe. To powoduje, że usługa VoIPmax jest często bardziej atrakcyjna cenowo.

Aby skorzystać z usługi VoIPmax, należy założyć nowe konto użytkownika (nowa rejestracja) na stronie www.voipmax.pl

Jeżeli szczególnie zależy Tobie na zachowaniu najwyższej jakości i niezawodności usługi, wybierz niezawodną (nieco droższą) usługę świadczoną przez polskiego operatora, przy wykorzystaniu platformy zlokalizowanej w Polsce. Zapoznaj się z cennikami usług otoTelefon oraz Telepremium.

3. Jeżeli upewniłeś się, że nie jest możliwe, aby inni użytkownicy używali takiego samego publicznego adresu IP, prześlij reklamację bezpośrednio do operatora Betamax za pomocą specjalnego formularza, po zalogowaniu na stronie http://www.freecall.com/en/customerserviceslogin.php (skopiuj link i wklej do paska przeglądarki).

Niestety nie ma możliwości przesłania reklamacji w języku polskim. Świadczymy usługę doładowania konta użytkownika, ale nie jesteśmy operatorem usługi. Nie mamy żadnego wpływu na jakość świadczonych usług. Podobnie sprzedawcy doładowań telefonii komórkowej (np. pracownicy kiosków) nie mają wpływu na działanie sieci telefonii komórkowej. Jeśli możliwość składania ewentualnych reklamacji w języku polskim jest dla Ciebie ważna, załóż konto w usłudze otoTelefon lub Telepremium. Jeśli chcesz korzystać z usługi FreeCall ze względu na niższe ceny rozmów, zaakceptuj to, że ewentualne reklamacje należy składać w języku angielskim.

Nie otrzymałem faktury VAT.

Jeśli zamówienie doładowania składałeś za pośrednictwem strony FreeCall lub za pośrednictwem strony VoIPonline, faktura jest dostępna po zalogowaniu do panelu fakturowego (zakładka: faktury).

Numer klienta i hasło do panelu fakturowego zostało wysłane emailem po złożeniu pierwszego zamówienia. Jeśli nie pamiętasz tych danych, skorzystaj z funkcji przypominania haseł.

Telepartner Sp. z o.o.  |  Nasze strony:  Dane firmy  |  Faks internetowy  |  Telefonia internetowa  |  Centralka telefoniczna  |  Call center  |  Konferencja przez telefon